Tutaj powinien być opis

Podziwialiśmy Kazimierz Dolny nad Wisłą

W dniu 23 maja 2019r. grupa 44 uczniów z klas IV – VIII i III gimnazjum wyjechała z na wycieczkę do Kazimierza Dolnego. Wyruszyliśmy o 6.30 i podróż z powodu utrudnień spowodowanych robotami na drogach trwała długo, bo niespełna  pięć godzin. Po spotkaniu z panią przewodnik najpierw zwiedziliśmy kościół farny św. Jana Chrzciciela i św. Bartłomieja, który posiada jedne z najstarszych zachowanych organów w oprawie modrzewiowej. Następnie udaliśmy się na ruiny zamku, gdzie z tarasu widokowego podziwialiśmy przepiękną panoramę miasta. Równie cudowny krajobraz roztaczał się z baszty, którą odwiedziliśmy zaraz po ruinach zamku. Schody na basztę były strome i niebezpieczne, ale warto było zobaczyć cały Kazimierz z góry. Następnie po dość śliskich schodach weszliśmy na górę Trzech Krzyży. Kolejną atrakcją w Kazimierzu był rejs statkiem. Cudownie się płynęło i podziwiało pięknie położone miasteczko. Po rejsie nadszedł czas na kazimierskie koguty, które stały się symbolem Kazimierza Dolnego. Wypiekane są codziennie według stuletniej receptury, z najlepszej jakości składników. Plecione ręcznie z największą czułością są doskonałą pamiątką z pobytu w mieście, prezentem dla najbliższych lub smakowitą przekąską w drodze powrotnej do domu. Na sam koniec weszliśmy na Rynek, gdzie mieliśmy czas na kupienie pamiątek.

Nasz wyjazd był bardzo udany, nie nudziliśmy się a staraliśmy zobaczyć jak najwięcej. Jesteśmy szczęśliwi, że tak wiele udało nam się obejrzeć. Jak wspaniale spędziliśmy czas, można stwierdzić dzięki wykonanym przez nas zdjęciom.   Wycieczkę dla uczniów, którzy nie pojechali na zieloną szkołę zorganizowała pani Alicja Bombrych, a opiekunami były panie: Aneta Staszewska,  Dorota Muras  i Alicja Muras.

• Witamy na oficjalnej stronie Szkoły Podstawowej im. Józefa Chełmońskiego w Błędowie!

• |
  • REALIZUJEMY PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ "NOWA JAKOŚĆ EDUKACJI W GMINIE CHĄŚNO". WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 509.157,60 ZŁ